Fraktfri levering fra kr 750,-

Leveringsbetingelser

Leveringsbetingelser

Bestillings- og avtaleprosess

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår server (datamaskin). Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se nærmere opplysninger i neste avsnitt.

Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordebekreftelsen er i samsvar med bestillingen. Hvis ikke må du straks kontakte oss per e-post: ordre@okosjokolade.no

Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil i tekst, priser og bilder kan forekomme. Vi tar forbehold om prisendringer. Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt får ikke tilbakevirkende kraft.

Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil som er større enn 15 % av normal utsalgspris, kan vi endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunden har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Slike feil må imidlertid korrigeres i løpet av rimelig tid etter at feilen er oppdaget.

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnad for kjøpet vil fremkomme før ordre bekreftes og inkluderer alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt, emballasje m.m.

Betaling

Kjøpesummen kan etter ditt eget valg gjøres opp gjennom betalingskort/kredittkort, Paypal eller Klarna. Ved betaling med Visa eller Mastercard vil ingen informasjon om ditt betalingskort blir lagret av Økosjokolade. Ved betaling med kort vil kortinformasjonen din bli kryptert ved overførsel til kortutsteder. Vi bruker Stripe når det gjelder kortbetaling.

Les mer om betaling med PayPal her!
Les mer om sikkerhet ved kortbetaling her!

Levering og forsinkelse

Levering av produktene skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt på ordrebekreftelsen. Vi har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse.

Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje.

Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart som mulig undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.

For å gjøre det så enkelt som mulig tilbyr vi ikke oppkravsløsninger, kun betaling med kort eller kontant ved henting (etter avtale).

Økosjokolade sender dessverre ikke pakker til adresser utenfor Norge. Fri frakt gjelder ikke for Svalbard og Jan Mayen hvor egne fraktsatser gjelder.

Mangler eller feil på levering

Dersom du mangler én eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen må du kontakte oss så snart som mulig på ordre@okosjokolade.no

Følgende kontaktinformasjon må finnes i henvendelsen:

Kundenummer
Ordrenummer
Vare skadet under transport ja/nei
Dersom varen er skadet under transport må du ta vare på emballasje samt produktene, og levere dette på Posten hvor du får et skadeskjema som må fylles ut. Varene returneres så (sammen med skjema) til avsenderadressen. Dette må gjøres for at ny vare skal bli sendt ut. Dette må, ifølge norsk lov, gjøres innen rimelig tid.